keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Gurkanin terveiset!

Moi, Gurkan on niin innoissaan tästä blokkaamisesta, että se halusi tulla kertomaan kuulumisiaan:

Tosi kiva että luette tyttöystväni blogia. kaikki tulee nyksin kysyä multa oonko minä se Limbon poikaystävä? Ja minähän Gurkan olen!!!!! Te suomalaiset naiset ollette niin ihania vaikka eniten minä tykätä tietysti Limbusta ,joka on niin hottisexy ;)
Minä teen miesten muoti postauksenne kun minulla ei ole tyotä. Nyt minä tehdä työtä kebab ravintolassa, aiemmin turkissa minulla oli oma vaatekauppa. Minä siis tiedän paljon muodista. Limbo aina sanoo samaa asiaa minulle!! Nyt menen Limbon kanssa kahville vaikka minä en tykkää kahvista. Mutta mitä sitten? Minä tykkään Limbosta.

Siinä oli Gurkanin terveiset, aika hyvinhän se osaa jo suomea, vaikka on niin vähän aikaa harjoitellut! Toki mä vähän autoin sitä :)

Ja loppuun vielä Gurkanin valitsema kuva:

8 kommenttia:

  1. Mitä jätkä! Kirjoittelet johonkin muijien blogiin. Lähetäänks viikonloppuna baanalle?

    VastaaPoista
  2. vittu,enhän mä osaa käyttää tätä

    VastaaPoista
  3. Gurkan, merhaba, bu nedir?! Ciddi mi!?? Bir şaka kardeşim demektir! :P hahaha :D:D

    VastaaPoista
  4. Ben, bazı sıkıntılar metin anlayışı vardı ama dan ben senin sevgili anladım ne büyük bir ünlü ve şimdi de konum! Tebrikler ... Biz sizin Sunny bir sürücü için gidiyorsun? Tikkurila belki? Et ve sos! Et ve sos! Anüs ilişki. ;)

    VastaaPoista
  5. Merhaba!

    Gurkanin parhaimmat terveiset, se on tosi otettu kaikista yhteydenotoista. Koska tää ei kuitenkaan oo Gurkanin blogi, niin te kaverit voitte ihan suosiolla soittaa Gurkanille itselleen ;) Viikonloppuna nähdään, kai Gurkan on kutsunut teidät meidän bileisiin?

    VastaaPoista
  6. Uzun Gürkan ve Türkiye'de yaşamak!

    VastaaPoista
  7. Gerçekten, yaşasın Gurkan ve Türkiye!

    VastaaPoista
  8. Gürkan size destek! Bir rasgele Türk internet sayfası: http://iktibas.net/

    VastaaPoista